Vår kundtjänst besvarar mejl inskickade genom kontaktformuläret inom 24 timmar, med undantag för helger och röda dagar då avdelningen ej är bemannad.
Ni har rätt till ångerrätt inom 14 dagar från det att du har mottagit varan. Vi behöver få varan i oskadat skick, oanvänd och i originalförpackning för att returen ska godkännas.
Alla ångerrätt skickas till följande adress:
Sisu Net AB
Industrivägen 4
74690 Örsundsbro
Vi rekommenderar att skicka tillbaka varan som spårbart paket för att undvika hanteringsfel på postterminalerna.
Kundtjänsten hör därefter av sig så fort vi hanterat ditt ärende. Klarna återbetalar er genom betalsättet ni använde er utav vid beställning. Skulle vi inte godkänna ångerrätten så har ni möjlighet att få varan tillbakaskickad till en fraktkostnad på 99:-. I övriga fall skrotas varan.
Ni måste skapa ett garantiärende genom kontaktformuläret och bifoga era kontaktuppgifter, beställningsnummer samt en kort felbeskrivning för att våra tekniker ska kunna påbörja en felsökning. Om problemet inte går att åtgärda på distans skickar vi ut en kostnadsfri elektronisk fraktsedel till er som ni använder för att skicka tillbaka produkten till oss på reparation eller bytesrätt, beroende på felets storlek.
Telefonnummer: 08–12012010
(måndag till torsdag 8:00-20:00, fredag 8:00-18:00, och lördag till söndag 10:00-17:00.)